Ne mogu da otvorim nalog jer ne vidim sliku, šta da radim?

Uzrok problema sa prikazom slike je najverovatnije vaš pretraživač i najčešće se javlja kod korisnika Internet Explorer-a, verzije 6 i 7. Da biste riješili problem, pokušajte prvo da osvježite stranicu pritiskom na dugme F5 na tastaturi. Ukoliko to nije riješilo problem, preporučujemo vam da preuzmete novu verziju jednog od podržanih pretraživača.

Post Anketa
Da li Vam je ovaj sadržaj bio od pomoći?
Molimo Vas da nam navedete razlog Vašeg nezadovoljstva, kako bismo unapredili sadržaj. Ukoliko želite, možete ostaviti Vaš email kako bismo Vas kontaktirali u cilju rešavanja nedoumica.

Kontaktiraj nas
Unesi mail vezan za tvoj Mozzart nalog
Unesi Mozzart korisničko ime koje koristiš za prijavu na nalog
Od unapred ponuđenih opcija izaberite onu koja najbolje opisuje vaš upit.
Izaberi tip klađenja koji te interesuje.
Navedi slot igru na kojoj je dobitak ostvaren.
Unesi datum kada je dobitak ostvaren
Vreme dobitka
Unesi okvirno vreme dobitka
Izaberi tip upita koji se odnosi na uplatu
Izaberi način uplate za koji se upit odnosi.
Unesi datum kada je uplata izvršena.
Vreme
Okvirno vreme uplate.
Iznos koji je uplaćen
Poslednja četiri broja platne kartice.
Okvirno veme kad je tiket kreiran
Naslov tvoje poruke
Detaljno opiši tvoj upit.