Da li ću dobijati neželjene (spam) poruke?

Neželjene poruke nećete dobijati, jer su Mozzartu Vaši podaci veoma bitni i ne dijele se sa trećim licima bez Vaše izričite saglasnosti.

Ukoliko smatrate da ste greškom dobili promotivnu poruku ili iz nekog razloga želite zaustaviti stizanje poruka na koje ste se prijavili, to možete učiniti zahtjevom na [email protected].

Post Anketa
Da li Vam je ovaj sadržaj bio od pomoći?
Molimo Vas da nam navedete razlog Vašeg nezadovoljstva, kako bismo unapredili sadržaj. Ukoliko želite, možete ostaviti Vaš email kako bismo Vas kontaktirali u cilju rešavanja nedoumica.

Kontaktiraj nas
Unesi mail vezan za tvoj Mozzart nalog
Unesi Mozzart korisničko ime koje koristiš za prijavu na nalog
Od unapred ponuđenih opcija izaberite onu koja najbolje opisuje vaš upit.
Izaberi tip klađenja koji te interesuje.
Navedi slot igru na kojoj je dobitak ostvaren.
Unesi datum kada je dobitak ostvaren
Vreme dobitka
Unesi okvirno vreme dobitka
Izaberi tip upita koji se odnosi na uplatu
Izaberi način uplate za koji se upit odnosi.
Unesi datum kada je uplata izvršena.
Vreme
Okvirno vreme uplate.
Iznos koji je uplaćen
Poslednja četiri broja platne kartice.
Okvirno veme kad je tiket kreiran
Naslov tvoje poruke
Detaljno opiši tvoj upit.