Promjena istekle lozinke

Ponekad se kao mjera predostrožnosti traži od korisnika da promjeni lozinku. Najčešće će to biti slučaj kada korisnik nije mijenjao lozinku duži period.

Ne mogu da se prijavim na sajt, u čemu je problem?

Ukoliko imate problem s prijavom na sajtu mozzartbet.ba provjerite:

  • Da li ste dobili aktivacioni mejl od Mozzarta i da li ste u njemu kliknuli na aktivacioni link. Ukoliko su prošla više od 24 sata, potrebno je da ponovo otvorite nalog.
  • Da li unosite korisničko ime malim slovima (prilikom otvaranja naloga se velika slova automatski mijenjaju u mala).
  • Ukoliko ste prilikom registracije koristili slova č ,ć, ž, š ili đ, Vaše korisničko ime je snimljeno bez tog slova. Na primjer umjesto „džoker”, Vaše korisničko ime je „doker”.
  • Ukoliko i dalje imate problem s prijavom na sajt, kliknite na sajtu mozzartbet.ba na link ZABORAVLJENA ŠIFRA i unesite potrebne podatke.
  • Ukoliko niste dobili mejl za zaboravljenu šifru pod nazivom „Mozzart Bet – Zaboravljena šifra” pošaljite poruku Korisničkoj podršci putem KONTAKT FORME ili mejl HELP@MOZZARTBET.COM (da bismo mogli da Vam pomognemo, koristite svoju mejl adresu sa koje ste otvorili nalog).

* Molimo Vas da nikome ne dajete svoju lozinku zbog Vaše sigurnosti. Mozzart Vam nikada neće tražiti tu informaciju.

Zašto je vrijeme utakmice pomjereno za sat vremena?

Vremena utakmica se prikazuju u odnosu na Vaše lokalno vrijeme. Provjerite da li Vam je ispravno unijeta vremenska zona.

Uputstvo za podešavanje vremena za Windows XP

  1. Postavite kursor iznad sata u donjem desnom uglu ekrana i pritisnete desni klik na mišu

U dobijenom meniju kao na slici odaberite Adjust Date/Time

Kliknite na Time zone

Provjerite da li Vam je vremenska zona podešena na GMT +1

Ne prikazuje mi se stranica s kvotama, šta da radim?

U slučaju da imate problem s prikazom kvota preporučujemo Vam da:

  • Pokušate da osvježite stranicu – Ctrl+r ili F5 dugme na tastaturi
  • Provjerite da li Vam je uključena Java script podrška – najjednostavniji način je da posjetite sajt http://enable-javascript.com/
  • Provjerite da li naš sajt podržava Vaš pretraživač i ukoliko ga ne podržava, preuzmete noviju verziju
  • Provjerite da li Vam je podešen tačan datum na kompjuteru, jer ukoliko nije, dobićete praznu stranu s kvotama

Problem s prikazom Live Stream-a

Ukoliko koristite Firefox browser problem možete riješiti na sledeći način:

  1. Kliknuti na ikonicu koja liči na štit. Nalazi se na samom početku linije u koju se unosi adresa, na lijevoj strani u odnosu na adresu.
  2. Kliknuti na strelicu nadole pored dugmeta s tekstom „Keep blocking”.
  3. Izabrati opciju „Disable protection on this page”.

.

Ukoliko koristite Chrome pretraivač problem možete rješiti na sledeći način:

  • Kliknuti na ikonicu koja liči na štit. Nalazi se na kraju linije u koju se unosi adresa, na desnoj strani u odnosu na adresu.
  • Izabrati opciju „Load unsafe script”.

Kako da slikam desktop?

Screenshot, odnosno sliku ekrana moguće je napraviti na više načina. Jedan od najjednostavnijih je pomoću programa Pejnt (engl. Paint). Screenshot se pravi tako što:

1. Odete na stranicu koju želite da slikate.

2. Kada želite da napravite sliku ekrana koju ćete poslati, potrebno je pritisnuti dugme na tastaturi PrintScreen (PrtSc). Pritiskom na dugme „uslikaćete” cijeli trenutni sadržaj na svom monitoru. Ukoliko želite da napravite PrintScreen (sliku) nekog prozora bez okolne pozadine, pritisnite CTRL+ALT+PrintScreen.

3. Da biste došli do programa Paint, neophodno je da kliknete na  START/ALL PROGRAMS/ACCESSORISES/PAINT. Nakon toga samo kopirajte (COPY ili CTRL+C) u program Pejnt (Paint).

4. Kada u Pejntu (Paint-u) kliknete na PASTE ili /CTRL+V, pojaviće se slika sadržaja Vašeg desktopa.

5. Idite na FILE/SAVE AS i sačuvajte svoju sliku pod imenom i ekstenzijom koju želite Najčešće se koristi .JPG format.