Ne mogu da se prijavim na sajt, u čemu je problem?

Ukoliko imate problem s prijavom na sajtu mozzartbet.ba provjerite:

  • Da li ste dobili aktivacioni mejl od Mozzarta i da li ste u njemu kliknuli na aktivacioni link. Ukoliko su prošla više od 24 sata, potrebno je da ponovo otvorite nalog.
  • Da li unosite korisničko ime malim slovima (prilikom otvaranja naloga se velika slova automatski mijenjaju u mala).
  • Ukoliko ste prilikom registracije koristili slova č ,ć, ž, š ili đ, Vaše korisničko ime je snimljeno bez tog slova. Na primjer umjesto „džoker”, Vaše korisničko ime je „doker”.
  • Ukoliko i dalje imate problem s prijavom na sajt, kliknite na sajtu mozzartbet.ba na link ZABORAVLJENA ŠIFRA i unesite potrebne podatke.
  • Ukoliko niste dobili mejl za zaboravljenu šifru pod nazivom „Mozzart Bet – Zaboravljena šifra” pošaljite poruku Korisničkoj podršci putem KONTAKT FORME ili mejl HELP@MOZZARTBET.COM (da bismo mogli da Vam pomognemo, koristite svoju mejl adresu sa koje ste otvorili nalog).

* Molimo Vas da nikome ne dajete svoju lozinku zbog Vaše sigurnosti. Mozzart Vam nikada neće tražiti tu informaciju.