Moguće je napraviti sistemske tikete putem Android aplikacije. Nakon logovanja i izbora parova, kliknuti na sistemski tiket:
Zatim odaberite sistem koji želite
Moguće je napraviti sistemske tikete putem Android aplikacije. Nakon logovanja i izbora parova, kliknuti na sistemski tiket:
Zatim odaberite sistem koji želite
Kako biste prijavili problem putem aplikacije, odaberite opciju “korisnička podrška” na dnu početnog ekrana. Nakon toga, odaberite polje “PRIJAVA PROBLEMA”. Nakon toga se otvara novi prozor gde je potrebno unijeti svoju mail...
Da biste zakazali isplatu preko Android aplikacije potrebno je otići na korisnički meni u gornjem desnom uglu, dodirom na dio koji se odnosi na iznos na računu. Nakon toga je potrebno odabrati opciju ISPLATA. Nakon toga, potrebno je da izaberete...
Može vam se prikazati notifikacija da je dostupan Update i klikom na tu notifikaciju pojaviće se prozor za instalaciju aplikacije. Ukoliko vam se nije pojavila notifikacija za Update ili ručno pokušavate da pokrene proces Update-a, potrebno je da...
ODGOVORNO KLAĐENJE | USLOVI KORIŠĆENJA | POLITIKA PRIVATNOSTI | KONTAKT
© 2021. Mozzart
Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.